петък, 25 май 2012 г.

Ирина Флорин: Майчинството е велика мисия!

„Тя слага лек вечерен грим и тънка рокля. Знае точно кога да плисне своя смях и кога да спре,
и кога да отрони две сълзи …”
Почти съм сигурна, че изпълнителката на тази песен не се нуждае от представяне, защото тя остави своя отпечатък в българската музика с това, че успя да бъде „най-другата”, „най-различната” и същевременно „най-истинската” изпълнителка на родната поп сцена. През годините името на Ирина Флорин се превърна в еталон на женственост, нежност и стил. В нейните песни оживява образът на жената – по детски чиста и красива, но също толкова съблазнителна, загадъчна и ефирна като коприна в цвят лилав.
Реших да ви подаря едно различно интервю с Ирина Флорин, в което тя разказва за най – великото изживяване в нейния живот – майчинството.
И така уважаеми читатели настанете се удобно, защото Ви предстои да прекарате няколко незабравими минути в компанията на Жената и Майката – Ирина Флорин.



Според вас кое е най-важното качество, което трябва да притежава всяка добра майка?

Основните качества са любов и търпение. Да обичаш истински майчински, без да притискаш и властваш над характера и живота на детето си не е лесно. Защото любовта не търпи да бъде притискана. Тя обича свободата, а има ли по волни същества от децата? Те трябва да бъдат обгрижвани и внимателно подкрепяни, но без да им се налага.

Какви са основните принципи, които като майка сте заложили във възпитанието на своето дете?

Смятам, че основният принцип е свободата. Зачитане на приоритетите на детето. Винаги, когато моят син има нужда, аз съм до него. Ние имаме открити отношения. Радвам се, че днес ние сме истински приятели.

На какво Ви научи майчинството? Променили Ви?

Няма по-велико изживяване от майчинството! Това е най-голямото постижение в моя живот. Няма такъв професионален успех, който да ме е радвал повече от това, че съм майка. Нищо не е създавало по–голяма хармония и красота в живота ми. Майчинството ме балансира. Отговорността ме държи здраво стъпила на земята - без излишни амбиции и живот на всяка цена.

 Опитвате ли се да предпазвате детето си от грешки или го оставяте само да намери верния път?

Човек формира характера си, когато сам преминава през трудностите. Изхождайки от моя личен опит, по същия начин оставям и синът си. Знам, че това е единствения сигурен път. Разбира се понякога опитвам да изразявам опита си, но когато има нужда и когато това е уместно, за да бъде честно и разбрано. Децата сами по себе си са твърде мъдри, хубаво е и ние трябва да се вслушваме в тях.

Амбициозна майка ли сте?

Не бих казала, че съм амбициозна майка. Може би, когато все още не беше роден синът ми и аз като всяка жена се вълнувах в мислите си - какво ще бъде детето, как ще се реализира в живота си и т.н. Разбира се имах някакви планове, които се изпариха с появяването му. Важното е да гледаш на малкото същество като на отделна и съвършено самостоятелна личност. Един родител трябва да е на ясно, че то не си ти.

Кой е най-незабравимият момент от вашето майчинство?

Много са вълнуващите моменти. От раждането, до ден-днешен. Въобще да виждаш и усещаш как израства детето ти е уникална привилегия.

Кой е най-незабравимият момент с вашата майка?

Имаме много изпълнени с щастие семейни мигове с моята майка. Може да Ви се стори странно, но последните шест месеца от живота на майка ми, които преживяхме заедно ще останат завинаги в паметта ми. Бяхме вкопчени една в друга с единствена идея да преборим коварната болест. Това, ще остане незабравимо за мен!

Какво е мнението Ви за сурогатното майчинство?

Майчинството е велика мисия! Не бива да има никакви пречки по пътя към него!

Каква е Ирина Флорин като жена, когато не е на сцена?

Ирина Флорин е майката - приятел. Тя е готова да посрещне приятелите си по всяко време на вкусна вечеря, да им помогне с всичко, с което може. Вероятно те биха добавили и други качества. Обичам да си седя в къщи, когато съм свободна. Да сготвя нещо любимо на синът ми, да си подредя дома си – това ме прави щастлива.

1 коментар: