неделя, 16 септември 2012 г.

РАЗ-ДЕЛЯМЕ СЕ!




Време е всичко да свърши… Чашата се напълни. Влакът тръгна. Времето изтече, нашето време изтече. Нуждая се да ти го кажа, да го изкрещя – болезнено, драматично, грозно, съсипващо, необратимо, но истинско … РАЗДЕЛЯМЕ СЕ!
Днес ти пускаш ръката ми и двамата тръгваме по своите пътища. Да, ще боли, за теб повече, за мен по-малко или обратно. Ще боли, защото раздялата убива. Убива това, което и двамата искахме, но не можахме да бъдем. Сякаш цялото ти тяло се отваря, за да отстраниш нещо от себе си, нещо с което си свикнал, нещо което обичаш, нещо без което не можеш. Да, отстраняваш нещо твое. От тук нататък аз няма да съм твоя, ти няма да си мой. Всеки ще е себе си. След месец, ще свикнем с тази липса, след още толкова тя ще закърнее вътре в нас и почти няма да се чувства, а след година - няма дори да си спомняме. Разделяме се! Мразя тези думи, но ги чета в очите ти. Трябва ти време да ги произнесеш, но аз нямам време, ще те изпреваря, ще те улесня за кой ли път и ще бъда първа. Всяка изминала минута, в която се опитваме да се приближим един до друг, прави болката по-силна, защото никога няма да сме едно. Един до друг ние не сме цели, не сме истински, не сме себе си. Един до друг ние сме една болка – болка, че не можем да сме това, от което другия има нужда. Съгласи се с мен, не се връщай назад, не връщай мен там, от където искам да си тръгна.
Разделяме се! Казах го! Искам го! Трябва да го направим. Това е последното нещо, което трябва да направим заедно – да се разделим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар